Skrbništvo spletne strani
Vključite splet v svojo strategijo
Skrbnik vam pomaga prenesti strateške cilje na področje interneta, za vas išče nove rešitve in vam pomaga interpretirati podatke o vašem nastopu na spletu.
Izkoristite investicijo
S tehnološkimi in vsebinskimi rešitvami vam bomo pomagali dolgoročno dosegati cilje na spletu in tako čim bolje izkoristiti vašo investicijo v spletno prisotnost.
Bodite obveščeni
Tehnologija in trendi na spletu se spreminjajo z neverjetno hitrostjo. Vaš skrbnik vas bo opozarjal na nove priložnosti, ki so vam pisane na kožo.
Skrbništvo spletne strani je primerno za vse, ki:
- Bi radi spletno stran izkoristili kot močno strateško orodje trženja.
- Se ukvarjate s kompleksnimi dejavnostmi in jih želite uspešno predstaviti na spletni strani.
- Pogosto spreminjate svojo ponudbo ali način dela.
- Delujete v spremenljivem in tekmovalnem poslovnem okolju.
Spletna stran se mora nenehno razvijati in prilagajati novim okoliščinam, da lahko uspešno deluje v vašo korist. Pri tem vam stojimo ob strani z
analizami in
predlogi za izboljšave. Pozorno spremljamo tehnološke in vsebinske
trende na spletu ter vam svetujemo dopolnitve, ki bi izboljšale vašo spletno prisotnost.
Redna poročila
Vaš skrbnik bo spremljal podatke spletne analitike in za vas pripravljal redna, običajno mesečna, poročila. V njih boste našli
informacije o obiskanosti vaše spletne strani, virih kakovostnega obiska ter vedenju posameznih segmentov obiskovalcev na spletni strani. Podatke bodo spremljali
predlogi za izboljšave spletne strani in
opozorila glede morebitnih težav.
Skrbniška podpora
Skrbnik vam je na voljo tudi za
posvet ali dodatna pojasnila podatkov iz poročila. V okviru skrbniške podpore ste lahko z njim v stiku prek e-pošte ali telefona.
Skrbniška srečanja
S skrbnikom se boste srečevali na skrbniških srečanjih, kjer boste:
- pregledali statistične podatke o vaši spletni strani za daljše obdobje,
- seznanjeni z analizo uspešnosti doseganja ciljev,
- skupaj načrtovali večje spremembe v vaši spletni prisotnosti.
Komunikacija na skrbniških srečanjih je seveda dvosmerna. So priložnost, da se seznanimo z vašimi
strateškimi usmeritvami in na podlagi tega predlagamo
izboljšave in
razširitve vašega spletne strani.
Izkušnje kažejo, da so skrbniška srečanja našim strankam in partnerjem pogosto pomagala razjasniti ali
izboljšati celotno strategijo poslovanja in trženja, ter jim dala
nove ideje za doseganje poslovnih ciljev.
Oglejte si tudi: