E-poštni marketing
Komunicirajte neposredno in dolgoročno
Z rednimi e-poštnimi novicami lahko dolgoročno obveščate svoje stranke ali partnerje, jim ponujate posebne ugodnosti in pridobivate povratne informacije.
Lahko ste vedno boljši
E-poštne kampanje omogočajo testiranje različnih oblik, vsebin in pozivov. Nagovorite svoje bralce na način, ki jim preverjeno najbolj ustreza.
Povečajte obisk spletne strani
Vsebine e-poštnih sporočil lahko bralce prek povezav vodijo na vašo spletno stran, kjer jih lahko še dodatno prepričate.
E-poštni marketing je primeren za vse, ki:
- Želite dolgoročno komunicirati s svojimi strankami in pospeševati prodajo.
- Želite hitro preverjati odzive na nove ponudbe ali spremembe v poslovanju.
- Vas zanimajo statistike in rezultati vaših trženjskih akcij.
Kanal za komunikacijo
E-poštni marketing je način
dolgoročnega in neposrednega komuniciranja z vašimi obstoječimi in potencialnimi strankami. S preprostim orodjem jim lahko pošiljate
e-novice,
posebne ponudbe,
vabila in še kaj. Ob tem vam pomagamo z dodatnimi storitvami.
Osnova za e-poštni marketing je baza e-poštnih naslovov vaših strank, potencialnih strank, poslovnih partnerjev ali članov. Tem lahko pošiljate različna sporočila: lahko jim pošiljate
e-novice, obvestila o posebnih ponudbah, akcijah in nagradnih igrah, ankete, vabila in podobno. Ob tem pridobivate
povratne informacije o njihovih odzivih, ki vam pomagajo spodbujati prodajo in graditi trženjsko strategijo.
Zmogljivo orodje za trženje
Lahko si zagotovite dostop do
Dostavljalca,
visoko zmogljivega orodja za e-poštni marketing. Ob tem vam lahko pomagamo zastaviti strategijo za vaše e-poštne kampanje, vam svetujemo pri grajenju baze e-poštnih naslovov in postavljanju ciljev. V dogovoru z vami
prevzamemo celotno izvedbo kampanje (načrtovanje, pisanje besedil, oblikovanje, priprava in čiščenje baze, pošiljanje, analizo) ali pa
del teh nalog.
Več informacij o delovanju in ponudbi si oglejte na
spletni strani Dostavljalec.si.
Oglejte si tudi: